افزایش فروش دقیقا همون چیزیه که شما به عنوان یک فروشنده دنبالش هستید و خوب خوشحالم که به وبلاگ معتبره رسیدید چون اینجا، قراره سلاح نهایی رو به شما تقدیم کنیم.

در این مقاله کوتاه ۳ دقیقه‌ای میخوام به شما راه کاری رو آموزش بدم که:

  • سادست.
  • براتون مشتریان قطعی بیشتری میاره.
  • به شما این قدرت رو میده تا با فروشنده‌های بزرگ مبارزه کنید و خب… پیروز هم بشید!

اون چیه؟ مردم!

اره دوست من. بهترین، قویترین و کارآمد ترین روشی که می‌تونی فروشت رو بالا ببری استفاده از کاربران و مشتریان فعلیته به این تکنیک رفرال مارکیتگ میگن که یکی از مهمترین تکنیک‌های فروشه و ما در انتهای این مقاله اون رو کاملتر توضیح می‌دیم. شما باید این رو بدونید که به عنوان مالک یک کسب‌و‌کار اگر فقط به فکر فروشی و به قدرت نظرات مشتریانت و رفرال مارکتینگ اهمیت چندانی ندادی بدون که راه رو خیییلی اشتباه رفتی!

شما باید نظرات مشتریانتون رو در جایی جامع و قابل اعتماد جمع‌ کنید و اون رو به همه کاربرانتون نشون بدید تا مشتریانی که به خرید از شما شک دارند با خوندن نظرات سایرین به شما اعتماد کنن و ازتون خرید کنند.
کافیه تا فقط همین یک کار رو انجام بدید و شاهد رشد سریع فروشتون بشید.

وب‌سایت معتبره دقیقا همون چیزیه که بهش نیاز دارید و باید ازش استفاده کنید.
راه‌کاری ساده و قابل اعتماد، که چه برای کسب‌وکارهایی که وب‌سایت دارند و چه افرادی که پیج اینستاگرام قابل استفادست.

ویدئو پایین رو نگاه کنید تا با معتبره بیشتر آشنا بشید.

این یک راه کار قطعی و موثره که خیلی زود باعث میشه فروشتون بالا بره.

ریفرال مارکتینگ چیه؟

ریفرال مارکتینگ یا بازاریابی ارجاعی، فرایندیه که طی اون، مشتریان راضی فعلی با توصیه‌های خودشون مشتریان جدیدی رو به خرید محصولات و خدمات یک برند ترغیب می‌کنن. درواقع این مشتریان به واسطه تجربه شخصی خودشون نسبت به استفاده از یک محصول یا خدمات به طرفداران برند (Brand Advocates) تبدیل می‌شن.

مهمترین نکته برای موفقیت در ریفرال مارکتینگ تشویق مشتریان به ارائه نظراتشان در بلند مدت است و اولین هدف ریفرال مارکتینگ تبدیل مخاطبان به مشتری و در نهایت افزایش فروش است.

معتبره چیه؟

معتبره پلتفرمیه کاملا رایگان که به شما این امکان رو میده تا نظرات مشتریانتون رو در جایی متمرکز و قابل اعتماد جمع آوری کنید. مشتریانتون می‌تونن با لینک‌ای که شما در اختیارشون می‌زارید براتون تجربه استفاده از خدماتتون رو ثبت کنند و امتیاز بدند. همین که این تعداد نظرات از حدی کمی گذر کنه. مثلا بیاین بگیم ۱۰ نظر (و این نظرات امتیاز ۴ و ۵ ستاره به شما بدن) صفحه اختصاصی شما رتبه اعتباری خوبی رو جلب میکنه. حالا کافیه لینک صفحتون رو در وب سایت یا پیج اینستاگرام قرار بدید تا مشتریان شکاک و دودلتون با خوندن نظرات و تجربه نظر سایر مشتریانتون به شما اعتماد کنند.

پس همین حالا به آدرس https://motabare.ir/submit/new برید و کسب‌و‌کارتون رو ثبت کنید. و سپس آدرس صفحه اختصاصیتون رو به مشتریان خودتون بدید و ازشون بخواید براتون نظر ثبت کنند.

یادتون نره که از پیشنهادات تشویقی برای مشتریانتون استفاده کنید چون این یک لطفه که دارند به شما می‌کنند و بهتره براشون سودی داشته باشه.