دستور عملهایی برای نظر دهندگان
تاریخ آخرین ویرایش 1400/06/16
معتبره اینجاست تا به شما کمک کند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنید و آن را شکل بدهید. ما با دادن یک پلتفرم اشتراکگذاری قدرتمند، رایگان و آزاد-برای-همه که شما در آن میتوانید تجربیات خودتان را به اشتراک بگذارید و پیدا کنید و اتصال کسبوکارها به آن سهم خودمان را انجام دادیم.
تنها درخواستی که از شما داریم این هست که قوانین و مقررات پایین را رعایت کنید و به ما کمک کنید معتبره را جایی معتبر و قابل اعتماد نگهداریم تا همه از اون استفاده و لذت ببرند.
ممنون که به ما پیوستید، بیایید دنیا را بهجای بهتری تبدیل کنیم.
زمانی که شما یک تجربه جدید از استفاده از خدمات یک کسبوکار داشتید، میتوانید یک نظر جدید ثبت کنید.
نظرات، شانس شما برای اشتراک گذاشتن تجربیاتتان با دنیا هستند. حجم در این جا مهم نیست، ما اعتقاد داریم که همه نظرات، بزرگ و کوچک ارزشمند هستند و باید ثبت شوند. همه تجربیاتتان را ثبت کنید حتی اگر یک تماس تلفنی کوتاه، یا یک سفارش آنلاین و یا استفاده از تجربه و خدمات یک کسبوکار آنلاین بود.
نظرات، شانس شما برای اشتراک گذاشتن تجربیاتتان با دنیا هستند. حجم در این جا مهم نیست، ما اعتقاد داریم که همه نظرات، بزرگ و کوچک ارزشمند هستند و باید ثبت شوند. همه تجربیاتتان را ثبت کنید حتی اگر یک تماس تلفنی کوتاه، یا یک سفارش آنلاین و یا استفاده از تجربه و خدمات یک کسبوکار آنلاین بود.
نظرات دروغ یا جانبدارانه ثبت نکنید
از خودتون تجربه الکی نسازید یا از طرف شخص دیگهای نظری را ثبت نکنید به خودشون این امکان و حق انتخاب را بدهید تا اگر دوست داشتند نظر خودشان را ثبت کنند و اگر شما ارتباط نزدیکی با یک کسبوکار دارید، برایشان کار میکنید یا در رقابت با آنها هستید، نباید نظری برایشان ثبت کنید.
خوب باشید و خوب رفتار کنید.
ما از شما انتظار داریم تا یک مشارکت کننده حرفهای و مؤدب باشید. پس خوب باشید و خوب رفتار کنید. یک عقدهای نباشید! نظرات آسیبزننده، نفرتوار، تبعیض آمیز ، افترا آمیز یا فحاشی ثبت نکنید. دروغ نگویید، قلدری، باج گیری و تهدید نکنید و در کل، کار غیرقانونی انجام ندهید.
این ۸ نکته رو رعایت کنید تا نظرات خوب و موثر ثبت کنید.
نظرات افترا آمیز چیست؟
ین یکم توضیح سختی دارد. معتبره پلتفرمیاست که بین کسبوکار ها و مردم قرار گرفته، بنابراین باید بین مسئولیت های خودمان در برابر کسبوکارها و مردم توازن ایجاد کنیم: ما میخواهیم به همه اجازه بدهیم تا بتوانند نظرات مثبت و منفی خودشان رو به راحتی ثبت کنند،اما ما همچنین باید نظراتی را که به احتمال زیاد به اعتبار افراد لطمه میرساند یا ضرر مالی جدی برای یک کسبوکار ایجاد میکند رو منتشر نکنیم.
قویترین نظرات، چیزی را که قبلا اتفاق افتاده توضیح میدهد و نتیجه گیری را به عهده مخاطب میزارد.
ما درگیر اختلافاتی که بین یک منتقد و یک کسبوکار به وجود اومده نمیشویم. معتبره فقط یک پلتفرم بررسی نظرات مشتریان است و یک مقام نظارتی یا دادگاه نیست.
تبلیغات در معتبره ممنوع است.
نظرات مرتبط ثبت کنید - هیچ گونه نظر تبلیغاتی یا مطالب مرتبط با بازاریابی یا لینک به سایت دیگری را در نظراتتان نیاورید. معتبره محل فروش اجناس، ارائه کدهای تخفیف، تشکیل گروههای مختلف و یا ملاقات با افراد دارای سلایق یکسان در منطقه شما نیست.
نظرات شما به صورت عمومی منتشر میشه. به همین دلیل شما نباید اطلاعات حساس یا شخصی خودتون رو ثبت کنید و اصلا نباید اطلاعات خصوصی دیگران را ثبت کنید. ما در مورد نامها ، شماره تلفنها ، آدرسها ، آدرسهای ایمیل و هر چیز دیگری که میتونه برای ردیابی ، شناسایی ، تماس یا جعل هویتافراد استفاده بشه صحبت میکنیم. ما از شما میخوایم تا به حریم خصوصی خودتون و دیگران احترام بزارین و این حریم رو نشکنید.
اغلب افراد به اشتباه در صفحه ی پروفایل شرکت B نظر خودشون رو راجع به شرکت A ثبت میکنن.
بنابراین لطفاً قبل از ثبت نظرات خودتون، کسبوکاری رو که در حال مشاهدهی اون هستید ، دوباره بررسی کنین. این کار باعث میشه بعداً کمتر دچار سردرد بشین.
برای ثبت نظرتون نیاز به یک حساب کاربری دارین. شما فقط یک حساب کاربری میتونین ایجاد کنین و اون حساب باید برای یک شخص واقعی باشه. نام کاربری ، توضیحات و تصویر پروفایل تون باید انعکاسی از شخصیت واقعیتون باشه (ممنون میشیم اگه از دیگران تقلید نکنین) و نمیتونه شامل موارد آسیب زننده ، نفرت انگیز ، تبعیض آمیز ، افترا آمیز یا ناپسند باشه - چون همه میتونن تصویر پروفایل تون رو ببینن! اگر مواردی رو که نباید ثبت کنین رو اضافه کنین و یا بیش از یک حساب کاربری برای خودتون ایجاد کنین ، ما میتونیم حساب های شما رو حذف کنیم.
نظر شما متعلق به خودتونه. این یعنی که شما میتونین نظر خودتون رو هر وقت دلتون بخواد ویرایش، به روز یا حذف کنین.
اگر میخواین اطلاعات بیشتری در مورد یک تجربه خاص اضافه کنین ، میتونین یکی از نظرات تونو به روز کنین و اگر برای یک کسبوکار میخواین بیشتر از یک نظر ثبت کنین، اگر واقعا بیشتر از یک تجربه داشتین، لطفاً هیچ کسبوکاری رو با نظرات زیاد بمباران نکنین ، چون این کار برای هیچ کسی مفید نیست.
وقتی که شما به عنوان یک قهرمان به ما کمک میکنین تا از پلتفرم معتبره محافظت کنیم از شما تشکر میکنیم، لطفاً به ما در مورد نظرات ناقض قوانین اطلاع بدین - مخصوصاً اگه در موردش مدرکی دارین. فقط در صورتی که واقعاً معتقد هستین که مشکلی وجود داره میتونین یک نظر رو به عنوان ناقض قوانین علامت گذاری کنین و لطفاً انصاف داشته باشین.
ما نظرات مشکل دار رو بررسی میکنیم تا ببینیم آیا اون ها دستورالعمل های ما رو نقض میکنن یا نه و اگه اون نظرات اینجوری باشن، ما برای رفع مشکل اقدام میکنیم.
این دستورالعمل ها فقط اصول راهنما هستن.
لطفاً درک کنین که ما در مورد تفسیر و کاربرد این دستورالعمل ها حرف آخر رو میزنیم و میتونیم اون ها رو هر وقت بخوایم به روز کنیم.
اگه میخواین اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ی کار ما داشته باشین ، به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنین.
این دستورالعمل ها فقط اصول راهنما هستن.
لطفاً درک کنین که ما در مورد تفسیر و کاربرد این دستورالعمل ها حرف آخر رو میزنیم و میتونیم اون ها رو هر وقت بخوایم به روز کنیم.
اگه میخواین اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ی کار ما داشته باشین ، به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنین.