نظری رو مشاهده کردین که خلاف قوانین معتبره هست؟ به عنوان فردی از جامعه معتبره، برای حفظ اعتماد و صداقت با ما همکاری کنید، شما می تونین به راحتی در مورد نظرات مشکل‌ساز به ما اطلاع بدین تا اون‌ها رو بررسی کنیم و ببینیم آیا خلاف قوانین معتبره هستن یا نه؟

و اگر اون ها ناقض قوانین معتبره باشن، برای حل مشکل اقدام می کنیم.

ما هیچ وقت نظری رو فقط به این دلیل که شما اون رو دوست ندارین یا با اون مخالف هستین یا چون از فردی داره انتقاد می کنه ، حذف نمی کنیم.

براساس دلایل زیر می تونین نظری رو به عنوان ناقض قوانین گزارش کنین:

۱- نظر آسیب زننده و یا غیرقانونی باشه.

منظور ما از این دو مورد بالا چیه؟ بزارین چند تا مثال براتون بزنیم:

نظرات نفرت انگیز یا تبعیض آمیز باشن: ما می تونیم محتوایی رو که در اون به شخص یا گروهی حمله می شه و براساس مذهب ، قومیت ، ملیت ، نژاد ، رنگ ، تبار ، جنسیت یا سایر عوامل هویتی اونا از زبان تحقیرآمیز یا تبعیض آمیز استفاده می شه رو حذف کنیم.

نظرات حامی تروریسم باشن: ما می تونیم محتوایی رو که قصد رادیکالیزه کردن مردم ، تبلیغات آسیب زننده ، حمایت از فعالیت‌های تروریستی و یا مرتبط با افراط‌گرایی خشونت آمیز باشه رو حذف کنیم.

نظرات تهدید آمیز یا خشونت آمیز باشن: ما می‌تونیم محتوایی رو که حاوی تهدیدات جدی یا تهدید به خشونت باشه رو حذف کنیم. مثلاً، تماس برای هدف قرار دادن افراد یا مشاغل از طریق سوء استفاده یا آزار و اذیت آنلاین ، و نظراتی که اقداماتی مثل آزار و اذیت فیزیکی یا تخریب اموال رو تشویق می کنه.

نظرات حاوی کلمات زشت و قبیح باشن: ما می تونیم محتوایی رو که حاوی تصاویری از اعمال خشونت آمیز ، جنسی و یا جنایت آمیز باشه رو حذف کنیم.

۲- نظراتی که شامل اطلاعات شخصی شما باشه.

ما می تونیم مواردی مثل نام ، شماره تلفن ، آدرس و آدرس ایمیل شما رو حذف کنیم.

با این حال ، ما اطلاعاتی رو که قبلاً در دامنه عمومی افراد منتشر شده و یا اطلاعات شخصی خود منتقد رو حذف نمی کنیم.

۳- نظراتی که حاوی تبلیغات باشه.

ما می تونیم محتوایی رو که شامل کد تبلیغاتی ، شماره تلفن برای شرکت در یک فراخوان ، یا تبلیغ کسب و کار های دیگه یا محصول غیر مرتبط باشه رو حذف کنیم.
ما هیچ محتوایی رو فقط به دلیل این که به کسب و کار دیگه ای اشاره می کنه یا شما با اون موافق نیستین، حذف نمی کنیم.

۴- نظراتی که براساس یک تجربه واقعی نباشن.

ما می تونیم هر وقت فردی واجد شرایط برای نظر دادن نباشه ، اون نظر رو حذف کنیم . مثلا ، اگر فردی کارمند ، یا رقیب شرکت مورد نظر باشه و یا برای نوشتن یک نظر جعلی دستمزد دریافت کرده باشه، اون نظر رو حذف می کنیم.

ما هیچ وقت نظری رو فقط به این دلیل که شما تجربه متفاوتی با این شرکت داشتین و یا این که اون جوری که شما می خواین مفصل و آموزنده و کامل نیست و یا به دلیل این که برای اون شرکت به صورت ناگهانی نظرات زیادی ثبت میشه، حذف نمی کنیم. (این می تونه به این دلیل باشه که اونا از مشتریان شون درخواست کردن تا نظرات شونو ثبت کنن).

چطوری یک نظر رو به عنوان ناقض قوانین علامت گذاری کنم؟

۱- نظری که می خواین علامت گذاری کنین رو پیدا کنین و روی نماد پرچم کلیک کنین.
۲- تأیید کنین که از شرکتی که نظر برای اون ثبت شده نیستین.
اگر شما نماینده اون شرکت هستین ، از شما خواسته می شه که از طریق حساب تجاری معتبره خودتون ، این نظر رو پرچم گذاری کنین.
۳-دلیل پرچم گذاری این نظر رو انتخاب کنین و روی گزینه ی Next کلیک کنین.
۴- ممکنه از شما خواسته بشه که جزئیات بیشتری از دلیل خودتون بگین که چرا این نظر دستورالعمل های ما رو نقض می کنه و کلماتی که ناقض قوانین معتبره هستند رو مشخص کنین.
۵- برای ارسال گزارش خودتون ، باید آدرس ایمیل خودتون رو تایپ کنین و صحت و درستی اطلاعات ارائه شده رو تأیید کنین و بعدش روی گزینه ی Next کلیک کنین.
۶-در انتها یک پیام تأیید دریافت می کنین که این نظر با موفقیت علامت گذاری شده. روی گزینه ی پایان کلیک کنین.

بعدش چه اتفاقی می افته؟

۱-یک پیام به تیم بررسی صداقت محتوای ما ارسال می شه ، که اونا ارزیابی می کنن آیا اون نظر قوانین ما را به همون دلیلی که پرچم گذاری شده نقض می کنه یا نه؟ ما همچنان نظر پرچم گذاری شده رو در معتبره نشون می دیم و همچنان اون رو در رتبه بندی شرکت ها تاثیر می دیم و جزو اعتبارشون حساب می کنیم.

۲-اگر نظری دستورالعمل های ما رو نقض نکنه ، اون گزارش نادیده گرفته می شه و اون نظر حذف نمی‌شه.

۳-اگر نظری دستورالعمل های ما رو نقض کنه و قابل اصلاح باشه (مثلا اگه شامل اطلاعات شخصی باشه که بشه اونا رو حذف کرد) ، ما از نویسنده اون نظر می خوایم تا اطلاعات شخصی خودشو حذف کنه و اگه این کار رو نکنه، اون نظر رو حذف می کنیم.

۴-اگر نظری دستورالعمل های ما رو نقض کنه و قابل اصلاح نباشه (مثلا اگه نویسنده نظر واجد شرایط نوشتن اون نظر نباشه)، اون نظر رو حذف می کنیم.

آیا نتیجه بررسی های نظرات پرچم گذاری شده رو به من اطلاع میدین؟

به طور کلی ، ما اطلاع دهنده ها رو از نتایج تحقیقات خودمون مطلع نمی کنیم. اما مطمئن باشین اگه دلیلی برای این کار پیدا کنیم ، حتما اقدامات لازم رو انجام می دیم!

آیا می تونم چندین نظر رو پرچم گذاری کنم؟

اگه بخوایم خیلی کوتاه جواب این سوال رو بدیم، جواب ما بله است.اما فقط زمانی باید یک نظر رو پرچم گذاری کنین که واقعاً فکر می کنین مشکلی وجود داره. یک نظر رو فقط به دلیل این که شما با اون مخالفین و یا اون شرکت رو دوست ندارین پرچم گذاری نکنین. پرچم گذاری تعداد زیادی از نظرات یا پرچم گذاری مجدد نظرات بدون دلیل قانع کننده می تونه سوء استفاده از عملکرد اطلاع رسانی ما به حساب بیاد.
توجه: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک یا اطلاعاتی در مورد سوء استفاده از انجمن معتبره ، لطفاً از عملکرد افشاگر ما استفاده کنین. ما ادعاها و شواهد شما رو بررسی می کنیم و اقدامات مناسب رو برای رفع هر گونه مشکلی انجام می دیم.

کاربران تجاری چطوری باید نظرات رو پرچم گذاری کنن؟

کاربران تجاری می توانند نظرات رو از طریق پنل تجاری معتبره خودشون پرچم گذاری کنن.
هنوز حساب تجاری ندارین؟ می تونین از طریق لینک زیر به صورت رایگان ثبت نام کنین و حساب کاربری خودتون رو ایجاد کنین.