همین حالا که این مقاله را می‌نگاریم بیش از ۴۰ صرافی داخلی با هدف بهبود و تسریع خدمات خرید و فروش رمز‌-ارز در ایران فعالیت می‌کنند و خب قطعا مثل هر مورد دیگری، وقتی گزینه‌ها برای انتخاب بالا می‌رود، برای ما کاربران نهایی این سوال پیش می‌آید که کدام یک از این صرافی ها معتبر است؟ معتبرترین و بهترین صرافی ایرانی کدام است؟ و سوالاتی از این قبیل.

احتمالا پیش از مطالعه این مقاله، وب‌سایت‌هایی را مشاهده کرده اید که به بررسی صرافی‌های مطرح و معروف داخلی پرداخته و آن ها را مورد بازبینی قرار داده اند. اما سوالی که همیشه باید ذهن ما را درگیر کند این است که این مقاله در چه زمانی منتشر شده؟ آیا هنوز هم آن صرافی مروبوطه معتبر است؟ آیا مقاله به روز است یا دیگر قابل استناد نیست و باید روش بهتری برای اعتبارسنجی یک کسب و کار پیدا کنیم؟

همیشه، بهترین راه برای ارزیابی و اعتبارسنجی خدمات یک کسب‌وکار (که موضوع ما در این مقاله صرافی هاست)، بررسی رضایت و عدم رضایت مشتریانش است! پس این نکته را دستمایه دلیلی می کنیم که به شما راه حل نهایی برای پیدا کردن معتبرترین کسب‌وکار در تمام مشاغل را معرفی کنیم: معتبره

معتبره، یک شبکه‌ اجتماعی اشتراک نظرات است که کاربران به هم کسب‌وکار‌های خوب را معرفی کرده و با ثبت نظرات خودشان به بالا بردن اعتبار آن کسب‌وکار کمک می‌کنند. سایر کاربران شبکه اجتماعی معتبره با خواندن نظرات مشتریان قبلی به خرید از کسب و کار مربوطه اعتماد پیدا کرده و یا به دلیل بازخورد منفی مشتریان از خرید کالا/خدمات از اون کسب و کار منصرف می شوند.

به دلیل اینکه در معتبره کاربران صرافی ها تجربه شان را ثبت می‌کنند، شما می‌توانید همیشه به آخرین وضعیت و جدیدترین تجربه کاربران این صرافی‌ها دسترسی داشته باشید. پس ما در این مقاله خطای دیگران را مرتکب نمی‌شویم و بجای اینکه یک لیست ثابت تغییر ناپذیر برای شما بنویسیم، بررسی اعتبار‌سنجی صرافی‌ها را به شما می‌سپاریم. کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست تمام صرافی‌ های ایرانی را که کاربران برایشان نظر داده‌اند را مشاهده و خودتان صرافی ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 https://motabare.ir/categories/cryptocurrency_service 

همچنین از شما دعوت می‌کنیم تا اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات یکی از این صرافی‌ ها را داشتید، اقدام به ثبت تجربه و نظرتان کنید تا سایر کاربران شبکه اجتماعی معتبره از تجربه شما استفاده کنند.

برچسب گذاری شده در:

,