معتبره یه جامعه‌ی آنلاین بررسی نظرات مشتریانه که کسب‌وکارها و مشتریان رو از طریق تجربیات مشتریان واقعی به هم دیگه متصل می کنه.

از زمانی که ما معتبره رو در خرداد سال ۱۴۰۰ تاسیس کردیم، هدف ما همیشه کمک به مردم بوده. و به عنوان یک پلتفرم رایگان و باز، برای ایجاد اعتماد بین مشتریان و کسب‌وکارها تلاش می کنیم.

ما می‌خوایم به مالکین کسب‌وکارها کمک کنیم تا نظرات مشتریانشون رو برای تعامل بیشتر و رفع و کشف مشکلات فعلیشون برای دستیابی به موفقیت با بهبود خدمات خودشون در معتبره جمع آوری کنن. همچنین می‌خوایم به مشتریان کمک کنیم تا کسب‌وکارها رو خوب بشناسن تا بتونن در زمان خرید محصولات و خدمات، با آگاهی تصمیم بگیرن. که این موارد تنها با خوندن نظرات مشتریان واقعی امکان پذیره.
اعتبار یک کسب‌وکار رو تجربه و نظرات مشتریان واقعیشه که مشخص می‌کنه و نه هیچ عامل خارجی دیگه‌ای. و ما هم در معتبره می‌خوایم به کسب‌وکارها کمک کنیم تا این مهم رو به سایر مشتریانشون نشون بدند.

آزاد و رایگان تا ابد

معتبره به عنوان یک وب‌سایت قابل اطمینان، میزبان نظرات کاربران مختلفه که برای همه قابل دسترس و رایگانه. همه‌ی کاربران می‌تونن نظر خودشون رو درمورد یه محصول یا خدمات یک کسب‌وکار (خواه وب‌سایت و یا پیج اینستگرامی) ثبت کنن. به عنوان یه پلتفرم معتبر، ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که همه نظرات، بدون سانسور و دستکاری نمایش داده بشن، بنابراین به شما این اطمینان رو میدیم که دارید یک نظر واقعی رو میخونین که یک مشتری واقعی اون رو نوشته.

اشتراک گذاری تجربیات واقعی

ما معتقدیم که مشتریان باید بتونن تجربیات خودشون رو بدون محدودیت به اشتراک بذارن چون باعث افزایش شفافیت میشه و به ایجاد روابط مفید کمک می کنه و اعتماد رو تقویت می کنه. چون وقتی کسب‌وکارها با بازخورد مشتریان، چه مثبت و چه منفی کار می کنن ، به مشتریان خودشون نشون می‌دن که نظرات اونا براشون اهمیت داره و این جوری مشتریان وفاداری رو جلب می کنن.

دفعه بعد که می‌خواین یه محصول یا خدماتی رو خریداری کنین ، معتبره به شما کمک می کنه تا در دسته‌بندی موردنظرتون جست‌وجو کنین و کسب‌وکاری رو پیدا کنین که می تونین به اون اعتماد کنین. از قدرت معتبره برای تصمیم گیری در خرید با اطمینان استفاده کنین.

ایجاد اعتماد

ما از بنیانگذار و مدیرعامل وب سایت معتبره ، علیرضا جلیلی ، در مورد شروع کار وب سایت معتبره پرسیدیم. آقای جلیلی معتقده که شفافیت بیشتر در نظرات می‌تونه به موفقیت همه افراد یعنی هم مردم که مشتریان هستند و هم مالکین کسب‌وکارها کمک کنه:

“من وب‌سایت معتبره رو راه‌اندازی کردم چون میخوام سری بعد که دوستانم یا خودم قصد خرید یا استفاده از خدمات یک کسب‌وکار آنلاین رو داشتیم یا زمانی که همسرم میخواد وسیله جدیدی برای خونه بخره مطمئن باشیم که داریم از جای درستی خرید می‌کنیم و تجربه لذت بخشی خواهیم داشت.

حالا به کمک معتبره مردم این امکان رو دارند که هروقت می‌خوان از کسب‌وکاری خرید کنند یا از خدماتشون استفاده کنند، با مراجعه سریع به معتبره و جستجوی نام اون کسب‌وکار، کیفیت کالا و خدمات اون کسب‌وکار رو ببیند و با خیال راحت تصمیم بگیرند.

همچنین میخوام به کسب‌وکارها کمک کنم تا با شنیدن صدای مشتریانشون رشد کنند و به بهبود کیفیت خودشون اقدام کنن. اینطوری ما اون‌ها رو به همه نشون میدیم و مردم هم ازشون خرید بیشتری می‌کنن.”

کاملا شفاف و بی‌طرف

معتبره وابسطه به هیچ سازمان یا نهاد دولتی یا خصوصی نیست و از هیچ برندی حمایت نمی‌کنه. هیچ نظری سانسور یا حذف نمیشه (مگر خلاف قوانین معتبره) و تبلیغ هیچ کسب‌وکاری رو انجام نمیدیم. ما به شفافیت و صداقت اعتقاد داریم و در این راه پایدار خواهیم موند. معتبره مرجعیه همیشه به روز، بی‌طرف، شفاف و برپایه نظرات مردم که می‌خواد قدمی هرچند کوچک در بهتر کردن فضای کسب و کارهای اینترنتی انجام بده.